logo redirect pin user minus plus fax mobile-phone office-phone data envelope globe outlook retail close line-arrow-down solid-triangle-down facebook globe2 google hamburger line-arrow-left solid-triangle-left linkedin wechat play-btn line-arrow-right arrow-right solid-triangle-right search twitter line-arrow-up solid-triangle-up calendar globe-americas globe-apac globe-emea external-link music picture paper pictures play gallery download rss-feed vcard account-loading collection external-link2 internal-link share-link icon-close2
Finland
  • Global
  • United States
  • Albania
  • Argentina
  • Australia
  • Austria
  • Bahrain
  • Baltics
  • Belgium
  • Bosnia & Herzegovina
  • Brazil
  • Bulgaria
  • Cambodia
  • Canada
  • Chile
  • Colombia
  • Croatia
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Egypt
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Greece
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Indonesia
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Japan
  • Jordan
  • Kazakhstan
  • Kenya
  • Korea
  • Kuwait
  • Latin America
  • Luxembourg
  • Mainland China
  • Malaysia
  • Mexico
  • Montenegro
  • Morocco
  • Netherlands
  • New Zealand
  • North Macedonia
  • Norway
  • Oman
  • Pakistan
  • Panama
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Romania
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • Slovenia
  • South Eastern Europe
  • Spain
  • Sweden
  • Switzerland
  • Taiwan
  • Thailand
  • Turkey
  • Ukraine
  • United Arab Emirates
  • United Kingdom
  • Venezuela
  • Vietnam
English
  • English
  • Finnish
  • Services
    • Business Lines
      • Advisory and Transaction Services
      • Capital Markets
      • Project Management Workplace and Building Consultancy
      • Property Management
      • Valuation & Advisory
      • Global Workplace Solutions
    • Services for Investors and Developers
      • Corporate Capital Markets
      • Debt & Structured Finance
      • Hotel Advisory
      • Investment Properties
      • Investor Leasing
      • Project Management
      • Property Management
      • Shopping Centre Management
      • Sustainability
      • Valuation and Advisory
    • Services for Occupiers
      • Office Brokerage
      • Tenant Representation
      • Corporate Real Estate Management
      • Strategic Advisory
      • Sustainability
      • Transaction Management
      • Accessibility Analysis
      • Supply Chain
      • Portfolio and Location Advisory
      • Portfolio management
      • Project Management
      • Valuation and Advisory
      • Workplace Consulting and Change Management
    • Industries and Specialties
      • Data Centres
      • Hotels
      • Offices
      • Retail
  • Properties
  • Research & Reports
    • Finland Real Estate Market Outlook 2022
  • People & Offices
  • About CBRE
    • Careers
      Corporate Information
      Corporate Responsibility
      Investor Relations
      News

Previous

Press Release
Uratarina: Controllerina CBRE:llä

Next

Press Release
CBRE Finland’s Capital Markets team continues to grow – Henrik Calton promoted to lead real estate sales and acquisitions in Finland
  • About
  • News
  • Kauppakeskus Skanssi palkittiin vuoden Paras markkinointikampanja -palkinnolla

Kauppakeskus Skanssi palkittiin vuoden Paras markkinointikampanja -palkinnolla

October 9, 2019
  • Email
  • Share
  • Tweet
  • Share

Skanssin ”Skanttuvei”- kesäkampanja puri turkulaisiin

NCSC (Nordic Council of Shopping Centres) palkitsi vuoden parhaita suomalaisia kauppakeskuksia NCSC Finland Awardseilla Ravintola Pörssissä Helsingissä tiistaina 8.10.2019.

Turussa sijaitseva kauppakeskus Skanssi voitti parhaan markkinointikampanja -kategorian vuoden 2018 kesäkampanjallaan. Skanssi uudisti brändi-ilmeensä keväällä 2018 ja loi sen myötä uuden ”Skanssaus”-kielen osaksi markkinointiviestintäänsä. Uuden brändi-ilmeen pohjalta luotu iloinen ja leppoisa kesäkampanja ”Skanttuvei” oli vahvasti kohdennettu useammalle eri kohderyhmälle. Kampanjassa tuttuja sanoja ”skanssattiin” mieleenpainuviksi. Voiton myötä Skanssi matkaa kampanjallaan pohjoismaisten kauppakeskusten finaaliin NCSC Nordic Awards kilpailuun. Kampanjan suunnittelusta vastasi turkulainen mainostoimisto Briiffi.

”Skanssaus-kieli erottaa meidät viestinnässä positiivisesti ja tuo pilkettä silmäkulmaan. ”Skans ’n’ roses”, ”skanttuvei” ja muut skanssatut lausahdukset ovat jääneet elämään vahvasti myös kampanjoiden jälkeen.” kertoo kauppakeskusjohtaja Maarit Hurme.

Kesäkampanja ylitti odotukset, kun sekä myynnit että kävijämäärät nousivat kesä-elokuun aikana merkittävästi. Kesäkuukaudet ovat olleet yleensä hiljaisia kuukausia kauppakeskuksissa. ”Kävijämäärä nousi kesän osalta +11% ja myynnit +6% - näiden myötä rikottiin kaikki Skanssin aikaisemmat ennätykset. Kesäkampanjamme näkyi ja kuului monessa eri mediassa.” jatkaa Hurme.

Viime vuonna Skanssi saavutti kaikkien aikojen kävijäennätyksensä: 3,6 miljoonaa kävijää, mikä on +7% kasvu edellisvuoteen verrattuna. ”Tänä vuonna olemme uudistaneet mm. EAT Skanssi ravintolamaailman, useampi liike on uusinut omaa liiketilaansa sekä täysin uusia liikkeitä on avattu, viimeisimpänä mm. Burger King ja Zizzi. Tästä kymmenvuotis-juhlavuodesta näyttääkin tulevan kaikkien aikojen paras toimintavuotemme. Iso kiitos tästä kuuluukin ehdottomasti asiakkaillemme ja Skanssin yrittäjille”, Hurme kiittelee.

Tuomarit perustelivat voittajan valintaa seuraavasti: ”Skanssi on onnistunut raikastamaan oivaltavalla tavalla kauppakeskuksen viestintää. Itsessään perinteiseen malliin on saatu sisällytettyä erottuvia elementtejä, jotka tuottavat tulosta. Uudella brändistrategialla ja tähän liittyvillä markkinointiteoilla on onnistuttu puhuttelemaan kohderyhmää ja tämä konvertoituu selkeästi kauttaaltaan parantuneina tunnuslukuina.”

NCSC Awards on vuosittainen järjestettävä kilpailu, jonka tarkoituksena on antaa tunnustusta kauppakeskusalan menestyksekkäimmistä, innovatiivisimmista ja luovimmista panostuksista. Kilpailut alkavat ensin maakohtaisesta kussakin Pohjoismaassa, jonka jälkeen eri maiden voittajat kilpailevat keskenään NCSC Nordic Awards kilpailussa. Parhaan markkinointikampanjan finaalissa voitosta Suomessa taistelivat myös kauppakeskukset Itis ja Pasaati.

Lisätiedot:

Maarit Hurme
Kauppakeskusjohtaja, CBRE Finland Oy, kauppakeskus Skanssi
puh. 050 5634844
[email protected]

 

Liitteet ladattavissa täältä 


Skanssi_paras_markkinointikampanja_NSCS_2019

  • About Us
  • Corporate Information
  • Corporate Responsibility
  • Careers
  • Investor Relations
  • News
  • Contact Us
  • Global Web Privacy and Cookie Notice
  • Sitemap
  • Terms of Use
  • Our response to Schrems II
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram