News

CBRE Finlandille uusi liiketoimintayksikkö

CBRE Finlandin palvelutarjonta kasvaa toukokuussa, kun Asset Services -liiketoimintaa vahvistamaan perustetaan kauppakeskuksiin erikoistuva Shopping Centre Management -liiketoimintayksikkö.

Uuden Shopping Centre Management -tiimin vetäjäksi on nimetty Juhani Hiippavuori, joka siirtyy toimeen Asset Services -palvelulinjan avainasiakaspäällikkö-tehtävästä. Juhanin lisäksi tiimiin kuuluvat mm. kauppakeskuspäällikön tehtävissä toimivat Sari Puhilas ja Eveliina Fräntilä. Tiimissä työskentelee lisäksi kolme teknistä manageria, markkinointiassistentti, vuokraajia, kontrolleri sekä useita taloushallinnon ammattilaisia. Shopping Centre Management tulee toimimaan osana CBRE:n Asset Services -palvelulinjaa, mahdollistaen asiakkaille yhä saumattomamman palvelukokemuksen.

Uuden tiimin palvelutarjonta kattaa kauppakeskuskiinteistöjen ja kauppakeskuksiin keskittyneiden kiinteistöportfolioiden palvelut kauppakeskusjohtamisesta ja manageerauksesta aina vuokraukseen ja projektijohtamiseen asti. Toiminnan keskiössä on kauppakeskuksen asiakaskokemuksen korostaminen ja alan kehittäminen innovatiivisten työkalujen avulla. Tiimin vastuulla on viisi kauppakeskusta Espoossa, Helsingissä, Turussa, Kotkassa ja Kokkolassa.

Juho Ojanperä, Head of Asset Services:

”Asset Services -liiketoiminnan ytimessä on asiakkaan ja käyttäjän tarpeiden ymmärtäminen ja niihin vastaaminen. Sama teema toistuu kaikissa kiinteistöissä ja kaikilla liiketoiminta-alueilla, erityisesti kauppakeskuksissa jossa kuluttaja ja kuluttajan kokemus ovat toiminnan keskiössä. CBRE:n manageerauksessa on Euroopassa yli 260 kauppakeskusta. Olemme erittäin innoissamme tuodessamme CBRE:n globaalin kauppakeskusosaamisen nyt myös Suomeen ja päästessämme kehittämään kauppakeskusjohtamisen toimintatapoja tämän päivän kuluttajan vaatimuksia vastaaviksi.”

Juhani Hiippavuori, Head of Shopping Centre Management:

”Kauppakeskusjohtaminen luo valtavasti mahdollisuuksia ja lisäarvoa kauppakeskusten omistajille. Aktiivisella ja innovatiivisella johtamisella kauppakeskuksista voidaan luoda asiakkaalle miellyttävä ostosympäristö – kokemus arjen keskellä. Asiakkaan positiivinen kokemus ja halu tulla uudestaan ovat viimekädessä kauppakeskuksen menestystekijät, jotka tekevät kauppakeskuksen kannattavaksi niin vuokralaisen kuin sijoittajankin näkökulmasta. Olen todella iloinen päästessäni kehittämään ja johtamaan kasvavaa liiketoiminta-aluetta erinomaisessa organisaatiossa.”

Joni Koski, Managing Director:

”Kauppakeskusjohtamisen toimijoista on ollut Suomessa pulaa jo vuosia. Asiakkailta ja yhteistyökumppaneilta saamamme palautteen perusteella palvelulle on tilausta, ja meidät onkin jo otettu tällä liiketoiminta-alueella positiivisesti vastaan. Uudet avaukset Entressen ja Skanssin osalta osoittavat luottamuksen hyvin konkreettisella tasolla. Tarkoituksemme on laajentaa kauppakeskusjohtamisen liiketoimintaa ja tehdä siitä strategisesti merkittävä osa Asset Services -liiketoimintaa.”

Tiedustelut:

Joni Koski
Managing Director
M. +358 40 1959 188
joni.koski@cbre.com

Juho Ojanperä
Head of Asset Services
+358 50 3256 377
juho.ojanpera@cbre.com

Juhani Hiippavuori
Head of Shopping Centre Management
+358 40 8690 938
juhani.hiippavuori@cbre.com

Published on: 11 05 2017